Translate

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Κολύμπι και με συνταγή γιατρού

Κολύμπι και με συνταγή γιατρού

θάλασσας με τον ήλιο. Κατόπιν αυτού οι γιατροί σας στέλνουν για μπάνιο με… συνταγή, δεδομένου ότι η κίνηση μέσα στο νερό δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, και συνεπώς ανακουφίζει από τις οδυνηρές παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Το δε θεραπευτικό όφελος των παραλιακών εξορμήσεων και της κολύμβησης μεγιστοποιείται από τη στυπτική δράση του θαλασσινού νερού στην επιδερμίδα.
Στην ψωρίαση από την άλλη, είναι ξεκάθαρο ότι ο ήλιος βοηθά να καθαρίσει το δέρμα από τα χαρακτηριστικά λέπια και να υποχωρήσουν ο κνησμός και ο ερεθισμός.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, η με μέτρο και με τις δέουσες προφυλάξεις έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία, επιταχύνει την επούλωση του δέρματος, περιορίζει τη φλεγμονή και φρενάρει την ταχύτατη κερατινοποίηση που ευθύνεται για τη δημιουργία των χαρακτηριστικών πλακών.

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ




INTERNET ΠΑΝΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ

426,9 εκ. Ευρωπαίοι μπαίνουν στο Internet κάθε βδομάδα (65%) με περισσότερους από το 1/3 αυτών (37%) να συνδέονται χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές. Το 64% συνδέεται μέσω υπολογιστή (415,7 εκ.) και το 21% μέσω κινητού τηλεφώνου (139,2 εκ.). Η χρήση του διαδικτύου μέσω υπολογιστή είναι πιο δημοφιλής στη Νορβηγία και την Ελβετία (89%) και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 25 - 44 ετών (44%). Οι mobile χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 16 - 24 ετών (30%), ενώ η χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού τηλεφώνου είναι πιο δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, όπου περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες συνδέονται μέσω κινητού.
Ο χρόνος που δαπανάται στο Internet διαφοροποιείται ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιείται. Οι Ευρωπαίοι καταναλώνουν συνολικά 14,8 ώρες την εβδομάδα online. Εκείνοι που χρησιμοποιούν υπολογιστή καταναλώνουν κατά μέσο όρο 13,3 ώρες online, όσοι συνδέονται μέσω κινητού τηλεφώνου 9,4 ώρες ενώ όσοι συνδέονται μέσω tablets 9,3 ώρες την εβδομάδα. Για όσους συνδέονται μέσω παιχνιδοκονσόλας, οι ώρες ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 6,8 την εβδομάδα.


% ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ Η/Υ
% ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ ΚΙΝ.ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
Ευρωπαϊκός Μ.Ο
64%
21%
Δυτική Ευρώπη
79%
31%
Βόρεια Ευρώπη
86%
36%
Νότια Ευρώπη
59%
19%
Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη
53%
14%
                                                            Αγορές Εδώ στο Add Shop


ΤΟ INTERNET «ΑΠΟΡΡΟΦΑ» ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ
Αυτό που ξεχωρίζει σε αυτό το κύμα της έρευνας είναι το ποσοστό των «παραδοσιακών» μέσων που πλέον καταναλώνεται online:
o Το 91% των χρηστών Internet ενημερώνεται online (388,5 εκ.) - οι άνδρες είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online από ότι οι γυναίκες (93% έναντι 89% αντίστοιχα), ενώ η ηλικιακή ομάδα 35-54 είναι η πλέον πιθανή να διαβάζει ειδήσεις online.
o Το 73% των χρηστών Internet παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%)
o Το 67% των χρηστών Internet ακούν ραδιόφωνο μέσω internet (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24, ενώ οι άντρες είναι πιο πιθανό να ακούν ραδιόφωνο online από ότι οι γυναίκες (68% και 66% αντίστοιχα).

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΝΕΑ ONLINE
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ONLINE
ΑΚΟΥΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ONLINE
Σύνολο Ευρώπης
91%
73%
67%
16-24
89%
83%
81%
25-34
92%
70%
67%
35-44
93%
81%
78%
45-54
93%
70%
60%
55+
90%
67%
57%
Άνδρες
93%
73%
68%
Γυναίκες
89%
74%
66%


                                                          Αγορές Εδώ στο Add Shop

Η Πολυλειτουργικότητα ΤΟ MULTI-TASKING ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑΓΕΣ  ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ  ΣΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα εντυπωσιακό 48% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Internet ενώ παράλληλα παρακολουθούν τηλεόραση (297,4 εκ.) και το 16% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης γίνεται ταυτόχρονα με χρήση Internet. Οι πιο έντονοι Ευρωπαίοι TV/online multi-taskers είναι οι Νορβηγοί (70%) ακολουθούμενοι από τους Γάλλους (68%) και τους Βρετανούς (62%). Τα καλά νέα για τους διαφημιζόμενους είναι πως το 1/3 (33%) των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Internet ενώ παρακολουθούν τηλεόραση δηλώνουν πως η online δραστηριότητά τους είναι πιθανό να σχετίζεται με το πρόγραμμα που παρακολουθούν στην τηλεόραση. Έτσι, δημιουργείται μία σημαντική ευκαιρία για τα brands να προσεγγίσουν τον καταναλωτή μέσω και των δύο μέσων.
Η Alison Fennah (Vice President of Research and Marketing IAB Europe) αναφέρει ότι: «Δεν είναι πλέον λογικό να θεωρούμε την χρήση του Internet ως μία απομονωμένη δραστηριότητα. Η ευρεία ποικιλία συσκευών που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να συνδεθούν στο Internet και ο βαθμός που το κάνουν αυτό ενώ καταναλώνουν άλλα μέσα, υποδεικνύει τον βαθμό στον οποίο εμπλέκονται οι άνθρωποι σήμερα με το Ιnternet. Για παράδειγμα, πολλοί Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το Internet ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούν τηλεόραση και το 1/3 από αυτούς καταναλώνουν συμπληρωματικό περιεχόμενο. Οι εταιρίες οι οποίες κατανοούν και προσαρμόζονται σε αυτές τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες θα είναι αυτές που θα πετύχουν μελλοντικά.»

                                                         Αγορές Εδώ στο Add Shop

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ BRANDS ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΓΙΑ  ΑΓΟΡΕΣ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ DIGITAL

To Internet έχει γίνει ένας ουσιαστικός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ brands και καταναλωτών.
o Το 51% των καταναλωτών αναφέρει πως το Internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες
o Το 47% τείνει να αναζητεί περισσότερες πληροφορίες για προϊόντα που διαφημίζονται online
o Το 46% των χρηστών του internet επισκέπτεται συχνά τις ιστοσελίδες των αγαπημένων τους brands
o Το 41% των Ευρωπαίων χρηστών συμφωνεί ότι ο τρόπος με τον οποίο τα brands επικοινωνούν στο διαδίκτυο είναι σημαντικός
o Το 30% των χρηστών του Internet είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόν ενός brand που ακολουθούν σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Το 96% των Ευρωπαίων χρηστών Internet πραγματοποιεί online έρευνα αγοράς, το 87% αγοράζει online και σχεδόν το 1/5 (19%) των συνολικών αγορών πραγματοποιείται μέσω Internet. Μέσα σε 6 μήνες, οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 188 δις σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών - κατά μέσο όρο 544 ανά Ευρωπαίο online shopper. Οι Νορβηγοί ξοδεύουν τα μεγαλύτερα ποσά σε αγορές (1,162) ακολουθούμενοι από τους Σουηδούς (919) και τους Δανούς (894). Οι Βρετανοί χρήστες δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των αγορών τους online (32%) ακολουθούμενοι από τους Γερμανούς (25,4%).
Η Alison Fennah καταλήγει: «Ως καταναλωτές έχουμε πρόσβαση σε μία ποικιλία μέσων και ο τρόπος που καταναλώνουμε συνεχίζει να εξελίσσεται να αλλάζει . Η έρευνα Mediascope βοηθά στην κατανόηση του αντίκτυπου που έχουν αυτές οι αλλαγές στον τρόπο που συμπεριφερόμαστε - στο τι παρακολουθούμε, τι διαβάζουμε, ποια brands προτιμούμε και ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουμε. Αυτό που συμπεραίνουμε από την έρευνα του 2012 είναι το πώς το Internet χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά μέσα. Οι καταναλωτές δεν αποκλείουν κανένα μέσο αλλά χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές απολαμβάνοντας μία ευρεία ποικιλία μέσων. Για τους διαφημιζόμενους, αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για να μπορέσουν να προσαρμοστούν και να αναπτύξουν σχέσεις με τους καταναλωτές.»


                                                              Αγορές Εδώ στο Add Shop

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

ΓΥΜΝΕΣ εντελώς γυμνές αληθειες

Aκατάλληλες γυμνές αλήθειες που ούτε  να ακούσουν μερικοί. Προτιμούν να μας δέιχνουν οπίσθια τους και να φεύγουν βουλώνοντας τα αυτιά τους 

 

Ομως την πληρώνουμε όλοι μας

Διαβάστε περισσότερα στα site

Πρωτη αληθεια γυμνή

Δευτερη αλήθεια γυμνή

Τρίτη αλήθεια γυμνή

Τέταρτη αλήθεια γυμνή

Η ΓΥΜΝΗ και η  γυμνη αλήθεια 


Δίπλα στο φαρμακειο ή farmakeio ή farmakeia ή farmakia ή ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

Δίπλα στο φαρμακειο ή farmakeio ή farmakeia ή farmakia ή ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ οπως και να το ψάχνεις θα βρείς πάντα την EcoHealth
Για Δίαιτα - Διατροφή - Καλλυντικά διπλα στο φαρμακείο
Αντιηλιακά · Συμπληρώματα Διατροφής - Βιταμίνες · Προιόντα Αδυνατίσματος · Φροντίδα Υγείας διπλά στο farmakeio
 

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Τι λέει η Βίβλος Τι λένε οι προφητείες για τα μέλλοντα γενέσθαι στην εποχή μας, Τι λέει η Βίβλος για καθημερινά και σημαντικά θέματα ;


 
Τι λέει η Βίβλος για καθημερινά και σημαντικά θέματα

Τι λέει η Βίβλος Τι λένε οι προφητείες για τα μέλλοντα γενέσθαι στην εποχή μας

Εσύ μπορεί να μην με ξέρεις, αλλά εγώ γνωρίζω τα πάντα για σένα ... Ψαλμοί 139:1
Γνωρίζω πότε κάθεσαι και πότε σηκώνεσαι ... Ψαλμοί 139:2



ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΟ
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ;
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ 
" ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ "
ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ  ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ κον ΕΥΣΤΑΘΙΟ ΘΕΟΔΟΣΗ

Μια αναλυτική μελέτη που παρακολουθεί τα ιστορικά γεγονότα και την σύνδεση τους με τις προφητείες .

Το 98% προφητειών έχει επαληθευτεί από την ιστορία

Αυτή η γνώση αποκτήθηκε κατά την διάρκεια μελέτης και δεν είναι μέρος θαυματουργικής αποκάλυψης .
Είναι αποτέλεσμα βιβλικής έρευνας , απόλυτα δεμένης πάντοτε με τα ιστορικά γεγονότα

Αυτή η μελέτη απευθύνεται σε μια χαρισματική γενιά. Στην δική μας. Σε αυτή που πρόκειται να δει όλα όσα ονειρεύτηκαν να δουν οι προηγούμενες γενιές που έφυγαν....

                               
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΝ                                                                                ΣΕΛ     

ΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ                                                                                  4
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ                             6
Η ΦΥΛΗ ΑΔΑΜ                                                                                   10     
ΒΙΒΛΙΚΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ                                                               12
Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΜ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ                             17
ΕΝΟΥΜΑ ΕΛΙΣ – ΟΙ ΠΡΟ ΑΔΑΜ                                                       21
ΟΙ << ΘΕΟΙ >> ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ                                               25
ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ – ΣΟΥΜΜΕΡΙΑ                                                               40
ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ                                                                                   49
Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ                            61
Ο ΦΑΡΑΩ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ                                                                        160
Ο ΦΑΡΑΩ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ                                                                     191
Η ΑΣΣΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΑΣ                                 245
ΤΑ 700 ΕΤΗ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΟΣ                                                         269
Η ΜΗΔΟΠΕΡΣΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΑΝΙΗΛ                    311
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΑΝΙΗΛ                           337
Η ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ                            351
ΙΣΠΑΝΙΑ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ                                                 374
ΑΓΓΛΙΑ Ο  ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ                                                 375
ΓΑΛΛΙΑ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ                                                   381
ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ                                              383
Ο 1 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – ΧΙΡΟΣΙΜΑ                                       391
Ο 1 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – ΝΑΓΚΑΣΑΚΙ                                    393
ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ                                                                     394
Ο 3 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ                                  398
Ο 4 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – ΠΤΩΣΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ            400
Ο 5 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – Ο ΠΟΛΕΜΟΣ  ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ         402
Ο 1 ος  ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ – ΕΥΦΡΑΤΗΣ                                         408
ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ              416
Η ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ                                                     419
Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ                                                                430
ΟΙ << ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΕΣ >> ΑΡΠΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΝΕΦΕΛΕΣ                 443
NIBIRU – Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ;                                                         476
ΜΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ                                                                       500
ΟΙ ΠΑΓΟΙ ΛΙΩΝΟΥΝ                                                                              523
Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΩΝ                                                             545
ΤΟ ΕΤΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ                                                                          557
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ << ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΩΝ >>                                     564
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ                                                                 572
Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ                                                               579
Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ                                  588
Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ                                                                   593
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ                                                                         597
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ                       598
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ                                         604
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ – Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΩΓ                               625
ΕΠΙΛΟΓΟΣ                                                                                                653 

Ερχεται το τέλος του κόσμου ; 2012 προφητείες



Ερχεται το τέλος του κόσμου ; 2012 προφητείες

Μια διαφορετική μελέτη που παρακολουθεί τα ιστορικά γεγονότα και την σύνδεση τους με τις προφητείες .
Το 98% προφητειών έχει επαληθευτεί από την ιστορία
Αυτή η γνώση αποκτήθηκε κατά την διάρκεια μελέτης και δεν είναι μέρος θαυματουργικής αποκάλυψης .
Είναι αποτέλεσμα βιβλικής έρευνας , απόλυτα δεμένης πάντοτε με τα ιστορικά γεγονότα
Αυτή η μελέτη απευθύνεται σε μια χαρισματική γενιά. Στην δική μας. Σε αυτή που πρόκειται να δει όλα όσα ονειρεύτηκαν να δουν οι προηγούμενες γενιές που έφυγαν....

Οι προφητείες για το τέλος του κόσμου, δεν έχουν μόνο μια πηγή. ... των Μάγια, η οποία επικεντρώνεται στο «βεβαρυμένο» από παρόμοιες προφητείες 2012
αλλα σχετικές με προφητειες 2012 , προφητειες 2012 για ελλαδα στην αποκαλυψη του ιωαννη 2012 , στόν Ιησουΐτη μοναχό Σεμπαστιάνο Φιμπονάτσι για το 2012 και ......







Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Καλλυντικά - κρέμες προσώπου - σώματος feed Bio καλλυντικά , ΦΥΣΙΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ καλλυντικά που προσφέρουν ομορφιά & υγεία Καλλυντικά χωρίς χημικά τα natural cosmetics, κρέμες προσώπου , κρέμες σώματος

Καλλυντικά - κρέμες προσώπου - σώματος feed




Όνομα
Τιμή Μικρή Εικόνα Περιγραφή Προϊόντος

Flash face SERUM-semeli.'Ορός Aμεσής Δράσης


€39.00

SEMELI lifting flash face Serum . Ορός αντιρυτιδικός άμεσης δράσης. Χρησιμοποιείται πρωί και βράδυ πρίν την εφαρμογή της κρέμας (ημέρας ή νυχτός)






Semeli moisturizing Anti-Aging Day cream - semeli


€37.70

Semeli moisturizing Anti-Aging Day cream Αντιρυτιδική κρέμα ημέρας για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες με ελαφρύ δείκτη προστασίας SPF8

ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ SPF40


€12.00 Αντιηλιακή κρέμα προσώπου SPF40 με έλαιο τριαντάφυλλο Rosa Mosqueta (seed oil)προστασία από UVA-UVB Σε σωληνάριο των 100ml

Αντιρυτιδική κρέμα Ματιών από Λάδι Ελιάς Semeli Eye Cream 30ml


€37.80 Semeli anti-wrinkle Eye Cream 30ml Αντιρυτιδική κρέμα Ματιών. Εμπλουτισμένη με βιταμίνη Κ. Καταπολεμά τους μαύρους κύκλους. Μελετημένη για ευαίσθητες επιδερμίδες

Απολεπιστικό Σώματος με Λάδι Ελιάς Semeli Exfoliating Body 200ml


€17.50 Exfoliating Body Polish Απολεπιστικό Σώματος με Βιολογικό Λάδι Ελιάς, Πανθενόλη, Βιταμίνη Ε, Καλέντουλα βιολογική, Αμυγδαλέλαιο, Αλόη βιολογική. 200ml Για όλους τους τύπους δέρματος

Αποσμητικός Φυσικός Κρύσταλλος για τον ιδρώτα


€9.00 Οικολογικό αποσμητικό ιδρώτα 120γρ. Φυσικός κρύσταλλος για την περιοχή της μασχάλης.

Γαλάκτωμα Καθαρισμού Για κάθε τύπο δέρματος Semeli 200ml


€20.00 Απαλό Γαλάκτωμα Καθαρισμού Βιολογικό Λάδι Ελιάς, Πρωτεϊνες Σιταριού, Ηλίανθο, Για κάθε τύπο δέρματος 200ml

Γαλάκτωμα σώματος με γάλα γαϊδούρας (400ml)


€27.00 Γαλάκτωμα σώματος με γάλα γαϊδούρας (400ml) Ιδανικό μετά το μπάνιο ή το ντους. Χρησιμοποιείται σε νωπό δέρμα.

Ενυδατική κρέμα προσώπου με μαργαριτάρι


€35.00 Ενυδατική κρέμα με σκόνη φυσικού μαργαριταριού, πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία. Προσφέρει ενυδάτωση,έντονη αντιγηραντική δράση,αντιηλιακή προστασία 15SPF. Διατηρεί το δέρμα πιο απαλό και ελαστικό.Ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος.

Ενυδατικό SERUM προσώπου & δέρματος - GEL ορός σαλιγκαριού


€25.00 SERUM για το πρόσωπο από σαλιγκάρι τρέφει – ενυδατώνει - αναπλάθει ραγάδες , πανάδες , ουλές & ρυτίδες . Με εκχύλισμα βλέννας σαλιγκαριού Πλούσιο σε Αλλατοίνη, κολλαγόνο, ελαστίνη, γλυκολικό οξύ και βιταμίνες Α, C, E, B.

Ενυδατικό Συσφυκτικό Γαλάκτωμα Σώματος Semeli


€28.29 Semeli-Ενυδατικό Συσφυκτικό Γαλάκτωμα Σώματος 200ml Βιολογικό Λάδι Ελιάς, Σύμπλεγμα Βιταμινών Ε, C & F, Γεράνι, Αμυγδαλέλαιο, Καλέντουλα Βιολογική, Αλόη Βιολογική, Πρωτεϊνες Ρυζιού, Φύκια, Ηλίανθος, Πανθενόλη (προ-Βιταμίνη Β5).






Κρέμα με Χαβιάρι & Aloe Vera


€35.00 Κρέμα με Χαβιάρι, Aloe Vera, υαλουρονικό οξύ και βιταμίνες. Πολυτελής φόρμουλα με χαβιάρι που αναδομεί και αναζωογονεί την επιδερμίδα, κερδίζει τη μάχη με το χρόνο και κάνει το δέρμα σφριγηλό, νεανικό και λαμπερό.

Κρέμα μπάνιου - ντους - σαμπουάν με γάλα γαϊδούρας (400ml)


€19.70 Αφρόλουτρο - Κρέμα μπάνιου σαμπουάν με γάλα γαϊδούρας (400ml) Ενδείκνυται για άτομα με ευερέθιστη και ευαίσθητη επιδερμίδα. Ιδανικό για το δέρμα των μωρών.

Κρέμα προσώπου Snake Lift με Lifting Effect


€35.00

Νέα φυσική 24ωρη κρέμα προσώπου,face lifting ( λίφτινγκ ) με πολυπεπτίδιο SYN-AKE & φύκια! Δίνει αποτελέσματα παρόμοια με των ενέσιμων ουσιών. Για Lifting Like αποτeλέσματα.Διώχνει τις ανεπιθύμητες ρυτίδες & επανορθώνει τα χαρακτηριστικά του προσώπου.






Κρέμα σαλιγκαριού Ανάπλασης Προσώπου και Κολλαγόνο


€25.00 Κρέμα ανάπλασης κυττάρων από έκκριση σαλιγκαριού, πλούσια σε Αλαντοίνη, Κολλαγόνο, Ελαστίνη και Βιταμίνες.

Κρέμα Χεριών με εκχύλισμα βλέννας Σαλιγκαριού


€11.90 Helix Aspersa χωρίς Paraben Κρέμα Χεριών με εκχύλισμα βλέννας Σαλιγκαριού και Aloe Vera. Ανανεώνει – Προλαμβάνει - Aποκαθιστά Την επιδερμίδα των χεριών που είναι εκτεθιμένα στις φθορές.

Κρέμα ημέρας από λάδι ελιάς SEMELI Μoisturizind MILD day cream


€35.00

SEMELI moisturizind MILD day cream. Κατάλληλη για μικτές λιπαρές ελαφριάς υφής. SPF8





Μάσκα ομορφιάς με γάλα γαϊδούρας και άργιλο


€30.70 Μάσκα ομορφιάς με γάλα γαϊδούρας και άργιλο. Πραγματικό ελιξίριο ομορφιάς.





Ορυκτό αλάτι Ιμαλαίων σε Πουγκί σε συσκευασία 1000gr


€12.00 Ανυπολόγιστης αξίας κρύσταλλοι 250.000.000 ετών-αρχέγονο DNA - Εξισορροπεί το ph του δέρματος προσφέροντας ενυδάτωση και σύσφιξη -Απομάκρυνση των τοξινών -Καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών

Τζελ - ντους με γάλα γαϊδούρας και δενδρολίβανο (500ml)


€27.00 Τζελ - ντους με γάλα γαϊδούρας και δενδρολίβανο (500ml) Γάλα γαιδούρας, ιδανικό για την καθημερινή περιποίηση του ξηρού και ευαίσθητου δέρματος.

Τονωτική Λοσιόν λαδιού Ελιάς Για κάθε τύπο δέρματος Semeli 200m


€16.00

Τονωτική Λοσιόν Για κάθε τύπο δέρματος.Με Βιολογικό Λάδι Ελιάς, Αμαμέλιδα, Αγγούρι, Καλέντουλα Βιολογική, Αλόη Βιολογική, Πανθενόλη (προ-βιταμίνη Β5), Αλαντοϊνη.

Φυσικός Κρύσταλλος σε ΜΙΝΙ συσκευασία 60gr. Καταπολεμά την κακοσμία στην περιοχή της μασχάλης


€7.00 Φυσικός Κρύσταλλος σε ΜΙΝΙ συσκευασία 60gr. Καταπολεμά την κακοσμία στην περιοχή της μασχάλης σε συσκευασία των 60gr

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Scratch free για την επιδιόρθωση γρατζουνιών ή Smart Pen κιτ επιδιόρθωσης γρατζουνιών ΕΓΩ πάντος προτειμώ το Fix it Pro


http://plaza24.gr/fix-it-pro-smart-pen.html  
Fix it Pro


Το επαναστατικό και παγκοσμίως γνωστό Αμερικάνικο προϊόν Simoniz Fix it Pro διορθώνει άμεσα τις γρατζουνιές μικρού βάθους, στην επιφάνεια του αυτοκινήτου ή της μηχανής.
Επιδιορθωτικό στυλό επιφανειακών γρατζουνιών αυτοκινήτων, μηχανών και σκαφών. Είναι ιδανικό για κάθε τύπο και χρώμα οχήματος. Με ένα απλό πέρασμα, γρήγορα και εύκολα, γεμίζει τις γρατζουνιές δημιουργώντας μόνιμο δεσμό με τη μπογιά του αυτοκινήτου.
Θα δείτε τις γρατζουνιές να χάνονται μπροστά στα μάτια σας. Είναι γρήγορο, αποτελεσματικό και εύκολο. Διορθώνει άμεσα γρατζουνιές μικρού βάθους και κάνει τις βαθιές γρατζουνιές λιγότερο εμφανείς
Αφαιρέστε άμεσα και εύκολα τις γρατζουνιές και γλιτώστε χρήματα από τα φανοποιεία, κάνοντας μόνοι σας αυτό που σε άλλη περίπτωση θα κόστιζε μια περιουσία !
Παρασκευάζεται στις ΗΠΑ

Χαρακτηριστκά
  • Άοσμο
  • Αδιάβροχο
  •  Μόνιμο
  •  Μη τοξικό
  • Διάφανο με UV hardeners

Πλεονεκτήματα
  •  Εύκολο και γρήγορο στη χρήση
  • Κατάλληλο για όλους τους τύπους αυτοκινήτων, μηχανών, σκαφών
  •   Κατάλληλο για όλα τα χρώματα
  •  Εξαφανίζει τις επιφανειακές γρατζουνιές
Smart Pen

  •                                                       Scatch Free