Translate

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Για ανέργους και συνταξιούχους ευκαιρία


                          ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                           ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ & ΣΙΓΟΥΡΑ  

ΕΙΔΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΟ  ΓΙΑ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ

Ίπποι
- 6
7 - 8
9 - 10
11 - 12
13 - 14
15 - 20
21 - 30
Ασφάλιστρα
147,51
156,06
175,23
183,69
203,22
203,22
203,22
Στην τιμή περιλαμβάνονται οι προσφερόμενες καλύψεις
1. Σωματικές βλάβες  750.000 €
2. Υλικές Ζημιές 750.000 €
3. Νομική προστασία
4. Οδική Βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος
5. Φροντίδα ατυχήματος
6. Κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα
7. Προστασία Bonus - Malus

                 

                                                                       ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΟ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
Ίπποι
- 6
7 - 8
9 - 10
11 - 12
13 - 14
15 - 20
21 - 30
Ασφάλιστρα
160,90
173,38
194,64
204,04
225,77
225,77
225,77
Στην τιμή περιλαμβάνονται οι προσφερόμενες καλύψεις
1. Σωματικές βλάβες  750.000 €
2. Υλικές Ζημιές 750.000 €
3. Νομική προστασία
4. Οδική Βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος
5. Φροντίδα ατυχήματος
6. Κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα
7. Προστασία Bonus - Malus

                 

                                                                          ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ ΦΩΤΙΑΣ - ΚΛΟΠΗΣ κλπ.

Οδική Βοήθεια με 17,5 € το εξάμηνο

ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ !!!

 με εκτίμηση
Δημήτρης Κωστόπουλος  Τηλέφωνο 210 9769680

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Κολύμπι και με συνταγή γιατρού

Κολύμπι και με συνταγή γιατρού

θάλασσας με τον ήλιο. Κατόπιν αυτού οι γιατροί σας στέλνουν για μπάνιο με… συνταγή, δεδομένου ότι η κίνηση μέσα στο νερό δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, και συνεπώς ανακουφίζει από τις οδυνηρές παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Το δε θεραπευτικό όφελος των παραλιακών εξορμήσεων και της κολύμβησης μεγιστοποιείται από τη στυπτική δράση του θαλασσινού νερού στην επιδερμίδα.
Στην ψωρίαση από την άλλη, είναι ξεκάθαρο ότι ο ήλιος βοηθά να καθαρίσει το δέρμα από τα χαρακτηριστικά λέπια και να υποχωρήσουν ο κνησμός και ο ερεθισμός.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, η με μέτρο και με τις δέουσες προφυλάξεις έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία, επιταχύνει την επούλωση του δέρματος, περιορίζει τη φλεγμονή και φρενάρει την ταχύτατη κερατινοποίηση που ευθύνεται για τη δημιουργία των χαρακτηριστικών πλακών.

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ




INTERNET ΠΑΝΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ

426,9 εκ. Ευρωπαίοι μπαίνουν στο Internet κάθε βδομάδα (65%) με περισσότερους από το 1/3 αυτών (37%) να συνδέονται χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές. Το 64% συνδέεται μέσω υπολογιστή (415,7 εκ.) και το 21% μέσω κινητού τηλεφώνου (139,2 εκ.). Η χρήση του διαδικτύου μέσω υπολογιστή είναι πιο δημοφιλής στη Νορβηγία και την Ελβετία (89%) και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 25 - 44 ετών (44%). Οι mobile χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 16 - 24 ετών (30%), ενώ η χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού τηλεφώνου είναι πιο δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, όπου περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες συνδέονται μέσω κινητού.
Ο χρόνος που δαπανάται στο Internet διαφοροποιείται ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιείται. Οι Ευρωπαίοι καταναλώνουν συνολικά 14,8 ώρες την εβδομάδα online. Εκείνοι που χρησιμοποιούν υπολογιστή καταναλώνουν κατά μέσο όρο 13,3 ώρες online, όσοι συνδέονται μέσω κινητού τηλεφώνου 9,4 ώρες ενώ όσοι συνδέονται μέσω tablets 9,3 ώρες την εβδομάδα. Για όσους συνδέονται μέσω παιχνιδοκονσόλας, οι ώρες ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 6,8 την εβδομάδα.


% ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ Η/Υ
% ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ ΚΙΝ.ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
Ευρωπαϊκός Μ.Ο
64%
21%
Δυτική Ευρώπη
79%
31%
Βόρεια Ευρώπη
86%
36%
Νότια Ευρώπη
59%
19%
Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη
53%
14%
                                                            Αγορές Εδώ στο Add Shop


ΤΟ INTERNET «ΑΠΟΡΡΟΦΑ» ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ
Αυτό που ξεχωρίζει σε αυτό το κύμα της έρευνας είναι το ποσοστό των «παραδοσιακών» μέσων που πλέον καταναλώνεται online:
o Το 91% των χρηστών Internet ενημερώνεται online (388,5 εκ.) - οι άνδρες είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online από ότι οι γυναίκες (93% έναντι 89% αντίστοιχα), ενώ η ηλικιακή ομάδα 35-54 είναι η πλέον πιθανή να διαβάζει ειδήσεις online.
o Το 73% των χρηστών Internet παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%)
o Το 67% των χρηστών Internet ακούν ραδιόφωνο μέσω internet (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24, ενώ οι άντρες είναι πιο πιθανό να ακούν ραδιόφωνο online από ότι οι γυναίκες (68% και 66% αντίστοιχα).

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΝΕΑ ONLINE
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ONLINE
ΑΚΟΥΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ONLINE
Σύνολο Ευρώπης
91%
73%
67%
16-24
89%
83%
81%
25-34
92%
70%
67%
35-44
93%
81%
78%
45-54
93%
70%
60%
55+
90%
67%
57%
Άνδρες
93%
73%
68%
Γυναίκες
89%
74%
66%


                                                          Αγορές Εδώ στο Add Shop

Η Πολυλειτουργικότητα ΤΟ MULTI-TASKING ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑΓΕΣ  ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ  ΣΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα εντυπωσιακό 48% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Internet ενώ παράλληλα παρακολουθούν τηλεόραση (297,4 εκ.) και το 16% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης γίνεται ταυτόχρονα με χρήση Internet. Οι πιο έντονοι Ευρωπαίοι TV/online multi-taskers είναι οι Νορβηγοί (70%) ακολουθούμενοι από τους Γάλλους (68%) και τους Βρετανούς (62%). Τα καλά νέα για τους διαφημιζόμενους είναι πως το 1/3 (33%) των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Internet ενώ παρακολουθούν τηλεόραση δηλώνουν πως η online δραστηριότητά τους είναι πιθανό να σχετίζεται με το πρόγραμμα που παρακολουθούν στην τηλεόραση. Έτσι, δημιουργείται μία σημαντική ευκαιρία για τα brands να προσεγγίσουν τον καταναλωτή μέσω και των δύο μέσων.
Η Alison Fennah (Vice President of Research and Marketing IAB Europe) αναφέρει ότι: «Δεν είναι πλέον λογικό να θεωρούμε την χρήση του Internet ως μία απομονωμένη δραστηριότητα. Η ευρεία ποικιλία συσκευών που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να συνδεθούν στο Internet και ο βαθμός που το κάνουν αυτό ενώ καταναλώνουν άλλα μέσα, υποδεικνύει τον βαθμό στον οποίο εμπλέκονται οι άνθρωποι σήμερα με το Ιnternet. Για παράδειγμα, πολλοί Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το Internet ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούν τηλεόραση και το 1/3 από αυτούς καταναλώνουν συμπληρωματικό περιεχόμενο. Οι εταιρίες οι οποίες κατανοούν και προσαρμόζονται σε αυτές τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες θα είναι αυτές που θα πετύχουν μελλοντικά.»

                                                         Αγορές Εδώ στο Add Shop

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ BRANDS ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΓΙΑ  ΑΓΟΡΕΣ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ DIGITAL

To Internet έχει γίνει ένας ουσιαστικός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ brands και καταναλωτών.
o Το 51% των καταναλωτών αναφέρει πως το Internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες
o Το 47% τείνει να αναζητεί περισσότερες πληροφορίες για προϊόντα που διαφημίζονται online
o Το 46% των χρηστών του internet επισκέπτεται συχνά τις ιστοσελίδες των αγαπημένων τους brands
o Το 41% των Ευρωπαίων χρηστών συμφωνεί ότι ο τρόπος με τον οποίο τα brands επικοινωνούν στο διαδίκτυο είναι σημαντικός
o Το 30% των χρηστών του Internet είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόν ενός brand που ακολουθούν σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Το 96% των Ευρωπαίων χρηστών Internet πραγματοποιεί online έρευνα αγοράς, το 87% αγοράζει online και σχεδόν το 1/5 (19%) των συνολικών αγορών πραγματοποιείται μέσω Internet. Μέσα σε 6 μήνες, οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 188 δις σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών - κατά μέσο όρο 544 ανά Ευρωπαίο online shopper. Οι Νορβηγοί ξοδεύουν τα μεγαλύτερα ποσά σε αγορές (1,162) ακολουθούμενοι από τους Σουηδούς (919) και τους Δανούς (894). Οι Βρετανοί χρήστες δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των αγορών τους online (32%) ακολουθούμενοι από τους Γερμανούς (25,4%).
Η Alison Fennah καταλήγει: «Ως καταναλωτές έχουμε πρόσβαση σε μία ποικιλία μέσων και ο τρόπος που καταναλώνουμε συνεχίζει να εξελίσσεται να αλλάζει . Η έρευνα Mediascope βοηθά στην κατανόηση του αντίκτυπου που έχουν αυτές οι αλλαγές στον τρόπο που συμπεριφερόμαστε - στο τι παρακολουθούμε, τι διαβάζουμε, ποια brands προτιμούμε και ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουμε. Αυτό που συμπεραίνουμε από την έρευνα του 2012 είναι το πώς το Internet χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά μέσα. Οι καταναλωτές δεν αποκλείουν κανένα μέσο αλλά χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές απολαμβάνοντας μία ευρεία ποικιλία μέσων. Για τους διαφημιζόμενους, αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για να μπορέσουν να προσαρμοστούν και να αναπτύξουν σχέσεις με τους καταναλωτές.»


                                                              Αγορές Εδώ στο Add Shop