Σε αντίθεση με ότι πιστεύουμε με τη Μενεγάκη με τα μεγάλα βυζιά
δεν πουλάει στο ιντερνετ
Η γνωστή celebrities θέλησε να προώθηση προϊόντα στο διαδίκτυο, για παράδειγμα σε καμπάνιες στο Facebook ή με video στο YouTube,
αλλά απέτυχε, είχε πολύ λίγη αποτελεσματικότητα .
Γιατί οι καταναλωτές, πριν μπουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα να αγοράσουν, έχουν φροντίσει να πραγματοποιήσουν online έρευνες αγοράς και να συμβουλευτούν διάφορες πηγές.
προτιμούν τις χρήσιμες αναφορές των προϊόντων στα Social Media οι οποίες έχουν πολλαπλάσια ισχύ επηρεασμού (x10) της τελικής τους αγοραστικής επιλογής, παρά μια σύσταση από κάποιον/α επώνυμο.